torsdag 19 april 2012

but why???


jag håller egentligen inte ens på skellefte i ishockey, men ändå får jag psykbryt när dom spelar som ett pojklag och inte lyckas vinna. sur blir jag!!! men nu är skiten över, tack och lov!


slutade tidigt idag, så jag tog och hämtade frejsan på förskolan sen hängde vi på hasse och pappa in till stan. när vi kom till lugnvik säger pappa helt lugnt:

- nu spyr n´henna.

hasse körde åt sidan och jag försökte fånga kaskaderna med en liten plastpåse. huvva, lilla bejbin!!! tyckte så synd om henne. och hon var mest ledsen för att hon hade "spillt" på kläderna, lillmumsan <3
som tur var, var brorsan på förrådet (typ 300 m från där vi stod) så vi kunde bara åka dit och lämna över henne. sen har jag "mått illa" hela em/kvällen. väldigt lätt att inbilla sig att man fått det. kanske inte så konstigt OM jag får det heller, eftersom jag hade spya fulla händerna...jaja, nog talet om den saken!

konstaterar att det är fredag i morron. skönt med helg och sovmorron, men tråkigt för hasse jobbar i princip hela helgen. jajja...lär väl komma på nåt att göra ändå.


nu ska jag skutta i säng och hålla tummar och tår för att jag inte ska kräkas i natt!


.:M:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar