lördag 28 juli 2012

näradöden upplevelse

packade ihop oss i morse, checkade ut och for 10 mil söderut för att kolla in ullared. blev där ett X antal timmar och kände oss sen nöjd och bestämde att vi drar hemöver. när vi kommer till bilen, får jag en olustig känsla i kroppen. "undra vart nussen är"? letar i baksätet, i skuffen och i väskan, men ingen kudde! känner att pulsen börjar stiga medan jag snabbt som fan googlar fram hotellets nummer. en man svarar och jag förklarar att jag glömt min kudde på hotellet, han svarar:
-återkom i morron när husfrun jobbar, jag kan inte lämna receptionen. jag svarar:
-men jag är på väg hem och har typ 90 mil att åka, jag kan inte komma i morron (börjar bli het!!!)...kan du typ kolla???
-det är inte mitt fel...
-nee visst..(men du kan väl kolla..idiot!)
-vad hade du för rumsnummer?
-314
-vänta...........ja det ligger en kudde här som är vit, svart och grå.
-det är min!!! kommer och hämtar den på rot!

visst, det var mitt fel att jag glömt kudden, men var det så jävla svårt att lyfta på röven och leta??? nej, uppenbarligen låg den typ bakom ryggen på han. och när jag hämtade den, låg den i en plastpåse med en lapp där rumsnummer och datum för vistelse stod. kunde dom inte ringt då kanske??? borde höra till deras service tycker jag. fuckfaces!!!

resan hem, pga mitt slarv, blir 10 mil längre...men det är det värt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar