fredag 1 mars 2013

fabulous friday!

nu har jag jobbat i 7 dagar sen jag kom hem, och det har varit 7 jättebra dagar!!! känns som att medicinen gör ditt och semestern gjorde datt :) kan inte komma ihåg sist jag mådde såhär bra...det handlar om år alltså! nu hoppas jag bara att det håller i sig resten av mitt liv ;)

ikväll vankas det älgkalvfilé och myyys hemma i soffan med mumsen, sen jobbar han lördag kväll/natt fram till söndag 18.00. då hoppas jag på sällskap av evelina och frejsan :)

även om meteorologerna har förutspått storm i helgen, kommer den att bli underbar...det känner jag!



.:M:.


1 kommentar:

  1. Men va skönt å höra mumsan! Hoppas det håller i sig nu. Sug in allt positivt du bara kan nu, å lagra det nånstans i kroppen å minnet! =)

    Muss å kram från Skälläftä! ;) <3

    SvaraRadera