lördag 15 juni 2013

lego 2013

igår efter jobbet åkte jag och hängde med frejsan lite. hon hade fått ett legohus när hon fyllde år, så jag hjälpte henne att bygga ihop det. måste bara visa lite bilder och imponeras hur legot ser ut nuförtiden. ni som har egna ungar kanske sett allt detta, men för mig var det helt nytt och jag önskade att jag var 5 år igen :)




gräsklippare

grill och kycklingklubba

gunga

duschkabin


kan iallafall säga att jag hade roligast, och det ska garanterat köpas mer lego till henne :)


idag har det verkligen varit en slappardag! hängde på bror och freja till stan en snabbis, tvättat en maskin, skrivit ut lite foton och degat i soffan. inväntar nu mannen som slutar om sisådär 2 timmar, så vi kan mojsa i soffan framför en film. 

mitt öra är fortfarande inte bra, helt döv på vänster sida och halvdöv på höger. när hasse kommer hem ska jag prova några örondroppar vi köpte i thailand...får se om hela huvvet ramlar av, eller om hjärnan rinner ut på kudden i natt. spännande ;)


.:M:.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar