tisdag 12 november 2013

varning för svär!!!

18.30 hemma hos oss:

jag: vill du ha kaffe?
hasse: näe, nu ska vi ut å gå!
j: åååååååååååååååååååh!!!!! (surar ihop totalt)

tystnad....

hasse reser sig ur soffan och går ut i hallen.

m: hur faaan kan det kännas så jävla jobbigt att gå ut och röra på sig????
h: det är väl den mänskliga motståndet att röra sig.

reser mig upp och går jävligt irriterad ut i hallen och tänker: "jag tänker då fan inte byta om, går i det jag står i"

kommer ut och har gått ca 300m då jag tänker: "jaja, det var ju inte så farligt, men....jag tänker då fan inte göra några squats när vi kommer hem"

alltså... är det bara jag som är så här??? ena sekunden vill jag träna och röra på mig heeela tiden, och i nästa sekund brinner jag av bara jag hör ordet träna!


.:M:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar