tisdag 14 januari 2014

onda vader

igår gick vi ju som sagt 1,5 timme på stranden, i ganska rask takt... det kändes i morse kan jag lova. vaderna var som två stenblock! så idag när vi skulle gå vår promenad, gick den snäppet långsammare än igår :) såg nog ut som vi skitit på oss när vi gick ;) får kanske ta en vadmassage ikväll på stan.

gymmet då... det är ett svinlitet gym med löpband, crosstrainer, cykel och en såndär muskelbyggarmaskin (det är den jag använder). tyvärr går det inte göra så många övningar på den per muskelgrupp, så på en del blir det bara 2. men jag tänker som så, bättre med lite än inget alls ;) huvudsaken jag inte tappar stinget bara för att jag har semester.

just nu är klockan 17.51 och vi sitter på altanen om mojsar..


.:M:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar