torsdag 6 februari 2014

matlådor!

snart jobbat en vecka nu och jetlagen har gett med sig. nu sover jag som vanligt ;) 

roligt att vara tillbaka hos alla galningar på jobbet, både stora och små :) vi är verkligen ett helknasigt gäng vi på dungen, både personal och barn. men så har vi roligt också, inte alltid såklart, men ofta. 

träningen går också bra! jag är verkligen besatt, och jag hoppas det håller i sig. ikväll har jag gjort matlådor som blir perfa att värma på när jag tränar efter stängning på jobbet. vem orkar laga mat kl 19.30 efter jobb å träning??? not me!


snart är det helg, hasse jobbar och jag ska ääääntligen få träffa mina bejbs! saknar verkligen tjejsnack! jag å eve drar upp till skatan på lördag fm och bränner av ett gäng umgåstimmar :) längtar!!!

ma höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar