fredag 11 juli 2014

finally!!!

jag och s har jobbat som idioter för att bli klar med allt som ska fixas inför hösten, och kl. 20 i onsdagskväll var vi klar! men det var verkligen en helvetesdag att sitta inne på kontoret. luften stod stilla (trots försök till korsdrag) och solen stekte ute. vi drack säkert 100 liter vatten var under gårdagen, och ändå kändes det som att vi var kokta invärtes. men nu är det klärrt!!!

jag och hasse dammade direkt ner till handsjön, har verkligen längtat hit. blev en sen middag i bilen:



i morse vaknade vi till strålande sol och fick frukost på altanen. det är som att bo på hotell när vi är hos hasses syrra :) hon servar och stökar med allt.


hasse drog till skogen för att röja lite, och jag fick en kudde, ett liggunderlag och en massa tidningar av mona, så jag har lagt mig tillrätta på bryggan. underbart!!!

nu är det semester!!!

.:M:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar