tisdag 5 augusti 2014

ingen kommer ihåg en fegis!

ja, vi fick ju ett infall igår och bestämde oss för att gå upp till toppen på åreskutan. kollade upp lederna och hittade en röd led som skulle va 6,5km och ta 2-2,5 tim. det tyckte vi kändes lagom trixigt och svårt. men idag när vi drog iväg, råkade vi gå fel och hamnade på den svarta banan som var 7,5km och skulle ta 3-3,5 tim. OCH det var jävligt brant bitvis (jag gren tom en liten skvätt av rädsla). men fatta känslan när vi kom till toppen, och sen fick gå ner till restaurangen och klämma i oss en angusburgare. eufoooriskt!!! här kommer en bildbomd:

pisspaus :)

hög luftfuktighet



det var här jag gren å klättrade samtidigt :) ser ni hur brant det är nedanför mig :S så jääävla lycklig när jag kom upp. 


här har vi precis kommit upp på toppen, trötta, svettiga och glada :D


en välförtjänt burgare till lunch!

vi hade faktiskt tänkt gå ner också, men mina knän hade aldrig pallat det. men när knäna är frisk, då blir det både upp och ner ;) nu tog vi kabinen ner i dimman.


väl nere på marken, skyndade vi oss till holiday och slängde oss i bubbelpoolen och sen aromabastun. fattades bara nån som masserade ben och röv ;)

nu ligger vi på rummet och slappar, innan det blir middag på broken.

fan vilken underbar dag!!!


.:M:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar