torsdag 11 september 2014

mitt mission idag!

idag när jag låg på soffan (vilket jag gjort i snart 4 dagar) började jag fundera på om jag verkligen är sjuk. kan ju inte va möjligt att vara däckad så här länge! så jag tog och torkade av diskbänken, vardagsrumsbordet och köksbordet. det räckte för att få mig sjöblöt av svett och mitt hjärta att hoppa ur bröstet på mig. jag är nog inte frisk ändå :( men jag blir ett psyyyyyykfall av att ligga såhär!!! 
tur att netflix finns! har sett typ 50 skräckfilmer snart.


ja, jag tycker synd om mig själv. det får man göra, fast man inte är ett barn.

nu ska jag snyta mig och kolla vidare...


.:M:.

2 kommentarer:

  1. Hittat nån bra skräckfilm då? :D Krya på dej :*

    SvaraRadera
  2. Har mest kollat på filmer som jag sett förut (mest för att jag varit för trött för att orka hänga med i nån ny film), och det är mest "familjen flyttar in i ett hemsökt hus" filmer ;) Inga att rekommendera, tyvärr!

    SvaraRadera