söndag 26 oktober 2014

fre-sön

började fredagsmyset med mysfrukost. jag och sju av mina knottar.

efter jobbet blev det träning, och sen packa och åka ner till stugan. åh vad jag har längtat efter raggisar och en varm brasa!!


lördagmorgon, uppstigning 7.30. jakt på schemat. vi varken såg eller hörde någon älg :(  men det var ganska mysigt ändå.


mitt i dan avbröt vi. gubbarna styckade älgen hasse sköt förra helgen, sen åkte vi hem med vår del. lördagskvällsnöjet ordnat!


men vi hade flyt, och efter 2 tim var vi färdiga.

sen blev det lite slapp i soffan, innan vi körde in brorsan, sara och jonas till stan, för att sen åka hem och sova.

i morse drog hasse och fiskade och jag har slappat och gjort lite matlådor. sen blev det träning, och helgen avslutades på biostaden med skatan och hasse.


jag älskar verkligen demonfilmer!!! och det var många som skrek i biosalen :) 

g'natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar