onsdag 31 december 2014

Årssummering 2014

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut? Gick upp på Åreskutan, 8km rätt upp! Var på en Metallicakonsert

Genomdrev du någon stor förändring? Ingen förändring riktigt, men jag tog ett stort och jobbigt beslut som är och har varit väldigt jobbigt

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min bästa kompis storebror och hans fru fick en liten pöjk

Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?  24 januari, då hasse räddade livet på en drunknad kvinna på koh samui

Dog någon som stod dig nära? Tack och lov, inte!!

Vilka länder besökte du? Thailand-koh samui

Bästa köpet? Ännu en thailandsresa och en soffa

Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner och Freja får mig alltid på bra humör

Saknar du något under år 2014 som du vill ha år 2015? Mer energi

Vad önskar du att du gjort mer? Mer spontana "äventyr"

Vad önskar du att du gjort mindre? Ältat

Favoritprogram på TV? Plöjde två riktigt bra serier: orange is the new black och game of thrones

Bästa boken du läste i år? Keplers Stalker

Största musikaliska upptäckten? Ingen speciell

Största framgång på det privata planet? Att jag vågar vara ärlig mot mig själv och inte göra saker som jag inte vill. Vågat säga nej!

Största misstaget? Vet inte om jag gjort några speciella misstag

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det har varit ett jobbigt år på många plan, men jag känner mig ändå, på något konstigt vis, stark

Vad spenderade du mest pengar på? Resor

Något du önskade dig och fick? En houdinitröja av min mums och en varm och skön sommar

Något du önskade dig och inte fick? En ny bil

Vad gjorde du på din födelsedag 2014? Jobbade och hade kvällsmöte

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, men det behåller jag för mig själv

Vad fick dig att må bra?  Min underbara man och mina nära och kära

Vem saknade du? Pappa

De bästa nya människorna du träffade? En ny kollega

Mest stolt över? Att jag hållt i träningen hela tiden, trots svackor, skador och sjukdomar

Högsta önskan just nu? Att alla de mina får fortsätta vara friska och må bra

Vad tänker du göra annorlunda nästa år? Inte låta andra människor påverka mig negativt. Jag har en förmåga att ta åt mig hela tiden och det tar en fruktansvärd energi

Tack å hej 2014, välkommen 2015!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar