lördag 28 mars 2015

hej lördag och sol!

lördag och jag vaknar kl.8.... jaja, vädret är ju kanon iaf ;)


ja just ja... vintern kom ju tillbaka oxå :(


ungarna på jobbet var lyriska, och jag kände faktiskt också att det var rätt skönt. rätt trött på stenhårda sandlådor, isiga fläckar och storm. är våren inte redo, så tar jag hellre snö än is och storm.

häromdan var jag, alex, mamma och mormor på tages och åt middag, där vi också passade på att äta årets första mjukglass. fy satan så gott det var!


igår hängde jag med skatan, vince och evelina. vi åt middag och mojsade i soffan heeela kvällen. vince blev rätt less efter ett tag av allt kärringtjatter :) stackars barn ;)

idag är planerna noll... hasse jobbar till 18, så jag får hitta på nåt själv. får se vad det blir, men först lite kaffe och nyhetsmorgon ;)

just ja... jag, hasse och annasara spelade ju på euro jackpot förra söndagen. dragningen var igår kväll, men tyvärr blev det inga miljoner :(



tjingåhej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar