tisdag 11 augusti 2015

då vare vardag igen då...

hade riktig jobbångest i helgen, och botade den bl.a med att äta på tivars på underbara norderön...


...och hänga med bästis på hennes tak och måla.


igår rivstartade jag första arbetsveckan med att öppna och stänga, och det gick faktiskt bra! fick en lite paus mitt i dan, så då passade jag på att åka och kolla på annasara som tatuerade sig :)


 på kvällen var vi och firade min stora lillebror som fyllde 32år. en superhärlig, varm och skön sommarkväll (vilket vi har haft sjuuukt få av denna sommar).


idag var jag till sjukgymnasten igen. är ju fasiken inge bättre än :( ska vila från träning en vecka och äta inflammatoriskt, sen höra av mig hur det är då. vette fasiken hur många månader jag gått med den här skiten nu... börjar bli less!!!

solong!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar