tisdag 29 september 2009

I-landsproblem

Som sagt...mitt stooora problem just nu
är vilken interiörtidning jag ska välja
att prenumerera på och att jag inte ska
lägga alla mina pengar på inredningsprylar
till hemmet. Har bestämt att inte shoppa mer "sånt"
förrän jag kommer hem ifrån Bali.
Och ja...jag vet att jag är ******** som redan
nu längtar hem ifrån semestern för att kunna
dra kortet på diverse inredningsbutiker =S
Men jag blir så sjuuukt sugen på alla underbara
prylar som "poppar" upp härochdär när jag
surfar fram på nätet.
Vilket satans I-landsproblem...I KNOW!!!

Självklar längtar jag oxå till att få tillbringa
2 veckor på snövita stränder med min H, men de
kan inte hjälpas hur besatt jag är av att kolla/köpa
saker till vårt hem =)

Här kommer iaf ett par riktigt schyssta
kaffeglas ifrån Reijmyre...mig vill ha!

Nu väntar sängen med en nyinköpt interiörtidning
som kvällslektyr...myyys!
muss å natta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar