fredag 2 oktober 2009

Dobididooo...

Äntligen fredag igen! Vanlig kommentar på
fredagar kanske...

Gjorde en 3rätters idag å bjöd in bror å svägerska, å
lagom till efterätten kom pappi å liten syster =)
Tyvärr så glömde jag ju å fota för- och varmrätt,
men de kommer i allafall en bild på mina Chocolate cupcakes
som serverades till kaffet efter middagen.

Förrätten bestod av små brödkorgar fyllda med rökt öring,
cremé fraiche, purjo och röd kaviar, och till varmrätt
serverades Tjälaknul, potatisgratäng och portvinsås.
Tror middagen blev riktigt lyckad...tillochmed mina
cupcakes (baka e ju inte direkt min starka sida).




Syster och Freja
Pappa å Freja
I morron ska jag, H, Lisa å Martin åka och
kika in höstmarknaden i Åre. Blir nog ett
stopp på Lundhagsrean oxå =)
Nu...lopplådan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar