torsdag 20 oktober 2011

tusen tack!!!


idag fyller jag 32 år, ser ut som 17 och känner mig som 73 =) nääärå, känner mig rätt ung och fräsch faktiskt! dagen började med att knottarna och personalen sjöng för mig på jobbet, sen kom min skata med en underbar blombukett och en chokladask (baaara till mig). efter det kom min mormor, "morfar", "moster", "kusin", mamma, pappa, styvmor, lillasyster, lillebror x 2 och bejbin. mumsade och åt och fick superduper fina presenter och blommor, bara sånt jag önskat mig =)




<3 tusen tack alla underbara som kommit ihåg mig på min födelsedag <3


(mormor, jag är jätteglad att du kom på min födelsedag och jag hoppas du inte tar min jargong på allvar. jag får bara lite panik när det är mycket folk omkring mig. love you!)


.:M:.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar