onsdag 30 november 2011

snabb resumé av helgen!


fredag: 

4 damer på fjälltur i norge med klass 2 varning

finmiddag :)

hade en väldigt mysig fredag kväll/natt, i en väldigt mysig stuga och med väldigt mysiga tjejer. är också glad att jag tog mig över fjället hem på lördagen, vädret var ju inte det bästa.

isigt och blåsigt över fjället.

efter en dusch, lite vila och mys med mannen (som skulle jobba natt), åkte jag upp till landön för att fira den här underbaringen på hans 1årsdag <3


blev kvar där till det var dags att åka hem å sussa lullen. på söndagen hängde jag med freja, evelina och sandy, sen hade jag lovat hasse att adventspynta. tyvärr fick han göra det själv när han kom hem, för jag fick ett psykbryt på alla sladdar å tjorv så jag sket it. han var ändå glad att jag skippade pyntandet, annars hade risken varit stor att vi blivit tvungna att köpa allt nytt.


japp! det var min helg.

.:M:.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar