onsdag 4 januari 2012

paranormal activity...


vaknade i natt, vände mig om och slog upp ögonen. ser då rätt in i hasses ögon som ser skitskumma ut. jag blundar och tittar igen, han ligger fortfarande och tittar på mig.

jag: - vad stirrar du på??? (irriterad)

hasse: - ah men förlåt då... (ledsen mun)

jag: - ah men de va inte så jag mena...tyckte bara...äh..zzzzzz!!! (skittrött)

på förmiddan när jag pratade med hasse i telefon, försökte jag förklara att det såg ut som att han sov, fast han tittade. och att han hade psykögon.

hasse: - amendurå... du skulle ha sett dina ögon!

jag: - ah, men de kanske va för att du såg psyk ut.

hasse: - men jag ville ju bara titta på dig lite (gulligt skulle säker många tycka, men va fan! hur ser man ut när man sover då??? titta inte för guds skull!!!)

dårarnas paradis :)



.:M:.

1 kommentar:

  1. Hahaha! Men gud vad roligt ni har! :) Jag kunde inte låta bli att små fnissa mig igenom hela inlägget. Hur kul som helst..
    Ni är ju för härliga! :)

    Kraaaaam

    SvaraRadera