torsdag 23 februari 2012

jag har ju natt nu!


meeen vad jag har gäspat på eftermiddan, och gör fortfarande! kämpigt med tidsskillnad...

fick vääärldens bästa mottagande av alla "mina" söta, underbara ungar i morse när jag kom på jobbet :) dom hade nog saknat mig lite...kanske måste åka bort lite oftare ;)

hasse fick välja middag idag, så...det blev korv! vad annars?! korv och stuvisar, men det var riktigt gott faktiskt! sen har underbaringen hämtat min skoter också (som varit på verkstad för justering av oljepump), så nu hoppas jag den ger fan i att käka stift!

i morron är det, för er som inte vet, fredag! blev en riktig kortvecka det här. hasse jobbar i princip hela helgen, så jag ska nog hänga lite med Skatan (om hu ha stånnan), bror och bejbi. middag hos farmor på lördag också med pappa, syrran, faster, brorsan och freja. på söndag dag är hasse ledig, så då hoppas jag att vi kan åka och hälsa på sötgrynen i ope (om dom är hemma och friska). 

som ni ser så rullar ju livet på...


trött, tröttare...god natt!


.:M:.




1 kommentar: