torsdag 8 mars 2012

snacka om biceps!


augusti 2011

en gång i tiden tränade jag...wow, tänker ni säker nu. vilka biceps hon har 
(jag är ironisk, för er som inte förstår det)! ser ni att det är en rak linje där det egentligen borde vara någon form av bula... :S jag tog verkligen i för allt vad jag hade, men åstadkom inte mer än detta. jag intalar mig själv att jag inte har de rätta förutsättningarna för att få till "synliga" muskler, vilket känns rätt trist. å jag menar inte att jag vill se musklad ut, men det hade ju varit kul om det syntes nånting...

nu har jag ju inte tränat sen i september, tappar liksom lusten när snön kommer. däremot börjar det komma tillbaka en liten längtan nu när våren börjar spritta. får se om jag kostar på mig ett par nya löpardojjor och tar upp träningen igen, eller om jag bättrar på gäddhänget :)


.:M:.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar