torsdag 10 maj 2012

fick ett ryck!


efter stängning på jobbet åkte jag hem, knöt på mig joggingdojjorna och körde 300 blås i 30 minuter på crosstrainern. sen gjorde jag situps, armhävningar, plankan och nåt mer som jag inte vet vad det heter. sen däckade jag på soffan i en timme. nu har jag duschat, ätit och krupit i min onepiece, och mår lite halvmysigt. hoppas det blir några fler ryck, och att det kanske håller i sig ett tag...time will tell!

i morron är det fredag igen och jag slutar tidigt. jippiiiii :) hade tänkt att vi skulle grilla, men enligt väderkartan ser det ut att bli regn. men ger jag älsklingen ett paraply, grillar han säkert. sen på lördag är det 30års-kalajs för hasses martin. det ska bli riktigt roligt!

nu blir det lite tv innan läggdags.


.:M:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar