onsdag 9 maj 2012

swedol vs. gina tricot

jag hatar verkligen swedol!!! det kryper i hela kroppen när jag går in där. idag "råkade" hasse hamna där, men jag vägrade i sten att följa med in och stannade i bilen. efter några minuter ringer hasse och viskar:

-dom bjuder på kaffe och baguette här inne.
-sääääkert!!! det säger du bara för att locka in mig (mig går det lura till allting med mat)
- nejje, det är sant! ost och skinka eller köttbullar och rödbetssallad. dom firar tydligen swedols dag.
-neee... jag kan inte äta innan jag ska prova kläder...
-nee just ja (dryg). kom nu då!
-jaaaaaaaaaaaaa!!!

när vi sitter där och mumsar (och jag skäms för att gratisäta, känner mig som en snål pensionär) så säger hasse:

-hur många baguetter har gina tricot bjudit på???

klart som fan att swedol måste locka med gratismackor, vem skulle annars åka dit frivilligt???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar