söndag 18 november 2012

it´s over...

ja då var den här helgen snart till ända. igår var jag en latgris som låg i sängen till 12, sen drog jag några drag med dammsugaren och slängde på en tvätt. efter det sälade jag i soffan tills hasse kom hem från jobbet, då fortsatte vi sälandet framför tropic thunder.


idag blev det sovmorron till 10, frukostmys i soffan fram till 12 och sen gjorde vi oss i ordning och drog på byggmax. jag köpte en träpinne som jag ska ha till en grej ;) efter det styrde vi kosan till ännersia för att kolla nån blocketgrej och till sist avslutade vi bilturen med en middag på taggen.
nu sitter jag i min ensamhet igen, då hasse drog på jobb. ska mula lite godis, kolla nån film och ladda inför mentorsutbildning i morron.



.:M:.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar