tisdag 18 december 2012

immun?

idag kom den första spyan på jobbet...slängde ut kidsen, tömde 2 flaskor sprit (ej drickbar) på golv och andra berörda materiel och vädrade gärnet. känns inte så kul att eventuellt ligga i magsjuka över jul. jag brukar sällan/aldrig få den åkomman, men in case så sköljde jag ner 10 vitpepparkorn med en wirre när jag kom hem.

ringde cykelverkstaden (HC) idag och blev som vanligt mottagen som att man vore en hundskit! fan vilka monster som får de jobben. fy fan! men dom verkar i allafall ha jäkligt mycket att göra, då jag inte fick tid förrän 17 januari. kanske man skulle byta hälsocentral?!?!?!

well well...nu ska jag dra mig mot bädden och slå igen mina bruna, och hoppas på att inte blöda ur ögonen i morron när klockan ringer 5:15...


.:M:.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar