tisdag 4 december 2012

jag & mina projekt

hittade ett lagomt julpyssel till mig själv i en blogg för ett tag sen. spika ihop en julstjärna som skulle målas och sen lindas med en ljusslinga. enkelt och lätt för mig, tänkte jag. hur tror ni att det slutade??? jo, min älskade man fick ta sig an det projektet (som vanligt när jag drar igång något). han sågade, målade och skruvade ihop den, men linda fast ljusslingan lämnade han åt mig :) stjärnan blev jättefin, men problemet är att vi inte hittade någon bra plats till den. så just nu får den stå på byrån i vardagsrummet tills vi kommer på någon bättre lösning. kommer troligtvis att sluta med att den står kvar där när det är dags att städa undan julen ;)



                                tack darling för att du alltid ställer upp och gör mina projekt :)


.:M:.

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar