tisdag 22 januari 2013

händer inte mycket...

har precis kommit hem från kvällsmöte, trött som faan! har sovit skitdåligt i natt och har gått som i dvala hela dagen. medicinen jag fått gör mig illamående och jag kan verkligen inte sluta gäspa. är så glad att jag har mina underbara kollegor som stöttar och hjälper på jobbet, utan dom skulle jag få ännu mer ångest över att jag inte kan gå på i 100 blås. tack!!!

anledningen till varför jag berättar detta är inte för att få medlidande, utanför att folk i min omgivning ska förstå att jag kanske inte riktigt är mig själv just nu och att det kommer ta ett tag innan jag är det. jag försöker så gott jag kan hålla humöret uppe, men ibland orkar jag inte. det kommer att bli bättre och det känns väldigt lägligt med semester snart :) tack för att ni förstår!!!

sen vill jag bara säga att jag älskar dagar som denna! -28 grader och strålande solsken. fantastiskt vackert!!! jag uppskattar mina promenader till och från jobbet sjukt mycket dagar som dessa!


1 kommentar:

  1. Tråkigt att du liksom kört i diket och att det är jobbigt. Ta det med ro och låt tiden göra sitt så är snart uppe på vägen igen :0)

    SvaraRadera