söndag 14 april 2013

i´m back!

har varit väldigt trött under veckan som varit, bytte till och med bort en öppning bara för att få en sovmorgon extra. sen gjorde jag illa nacken på måndagen på jobbet, så jag har dragit på en eländig huvudvärk under flera dagar. nu verkar den ändå ha gett sig. i torsdags var vi och firade johan (som fyllde år på ons), busade med knottarna och svullade gofika :)


i fredags kom lillebror och hade lite fredagsmys med mig, medan hasse jobbade. vi gjorde pizza och mös i soffan.


i lördags åkte jag upp till trillevallen och åkte slalom med syrran. mulet, men blåsfritt och en skön dag i backen.


på kvällen kom hasse hem från jobb, vi tog ett bad och kollade på the impossible - en film om tsunamin...den var ok! är glad att jag orkade igenom en hel film, för nu för tiden somnar jag alltid innan eller under filmen ;)

idag söndag kom frejsan till oss. evelina skulle på kurs, så hon fick hänga med oss. vi åkte till rödön och gick en strandpromenad, sen åkte vi till badhusparken och lekte lite. gjorde ett lunchstopp på donken, drog en repa på stan och på barnens hus. sen blev det shopping på maxi och därefter åkte vi hem och gjorde middag. nu är hasse på jobbet igen, och en nybadad freja ligger och sover.



nu ska jag kika lite på tv, sen krypa ner hos frejsan och ladda för en ny vecka! hoppas på mycket plusgrader framöver ;)


.:M:.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar