måndag 29 april 2013

this weekend

efter avslutad jobbdag på fredagen, följde jag med lillebror till stan för att leta student/balkostym. såhär snygg blev han:



sen åkte jag hem och fick påhälsning av den här lilla lortgrisen :)


sen åt vi middag och efter det spontandrog vi på en pubrunda med bror och sara.


på lördagen hängde vi på skatan, vince, evelina, freja, micke och johanna på djungelhuset. ungarna gav järnet i några timmar och tog även några glasspauser.



efter röj på djungelhuset drog alla hem till oss och käkade middag. det gick åt en rejäl laddning korv och stuvade makaroner till 9 personer :)


på kvällen drog hasse på jobb, så jag packade tandborste och nussen och hakade på skatan och vince hem. vi hade soffmys, kollade på skräckis och surrade.

på söndagen överraskade skatan vince med hans första cykel. snacka om nöjd ;)


avslutade landöbesöket med en pizzamiddag, sen for jag hem och mös med min gubbelubbe i soffan framför en film :)


.:M:.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar