måndag 23 september 2013

det var ett tag sen...

oj vad fort en vecka gick! få se nu, vad har jag gjort då.... jo förra onsdagen var jag på utbildning hela dagen, på torsdagen var vi på begravning och tog farväl av hasses mamma. jättefint var det:

 hasse, hans bror asbjörn och deras kusin svein

 
minneslunden

lisa, asbjörn, hasse, martin och johan


på fredagen var det jobb igen, och på kvällen var vi på brunkullan och käkade middag med hasses kusin svein, hans fru nina och med lisa.

på lördagen låg jag och mojsade i sängen (hasse hjälpte johan) till mitt i dan, då kom evelina och surrade lite skit med mig. sen var det dags för nästa utemiddag. denna gång på kretsloppshuset med farmor (fyllde 80 år), farfar, pappa, bodil, syrran, brorsan, sara, freja, faster biggan, hennes man lasse och mina kusiner felicia och simon. 


freja och farfar

 födelsedagsbarnet

 mina kusiner felicia och simon

 fotomodellerna

 eldvakterna

gammelfarmor och frejsan

 syrran

farmor och farfar

efter en trevlig födelsedagsmiddag hakade vi på brorsan och sara hem och kollade på film, sen hem å sussa lullen.

på söndagen fick vi ett infall och drog till ikea. fyndade en sängram och en massa annat kollijox, sen hem och skruva ihop eländet :S

 nöjd över ikeas köttbullar


en a2:a rymmer huuur mycket som helst!!!


vid midnatt igår hade vi äntligen skruvat ihop sängen och kunde gå och lägga oss.


i dag är det måndag, jag har jobbat och nu blir det soffan resten av kvällen!


.:M:.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar