måndag 21 oktober 2013

34

herreguuud vad gammalt det såg ut att skriva 34!!! anyway, det fyllde jag igår och jag känner mig ändå, mentalt, mycket yngre ;) inte kroppsligt, men mentalt alltså!

efter lite läsning i sängen på morron, åkte jag och frun till stan och shoppade och tog en fika. unnade oss tom en liten efterrätt :)


sen var jag tvungen att blåsa hemöver, för att ta reda på en massa älgkött som hasse styckat på förmiddan (typiskt födelsedagsgöra). efter middan drog hasse på jobb, och jag plöjde på med min bok i soffan. rätt som det var plingade det på dörren och där stod rudan som gubben i lådan med en bukett rosor!!!


hon hade bestämt sig för att uppvakta mig, och talade även om att hon saknade mig (vi har inte umgåtts på jättelänge). blir man inte rörd av sånt då?!?! hur ofta saknar nån MIG, lixom??? iaf så hann vi slå ihjäl nästan 3 timmar på nolltid, mycket att avhandla ;)
så jag måste säga att min födelsedag blev till belåtenhet, trots älgköttsgörat och avsaknad av sambo större delen av dagen :)

ikväll kommer nästa gäng och firar, och på ons eller tors kommer ett annat. skulle kunna tro att det var 70 jag fyllde...

nu ska jag först ta mig igenom dagen på jobbet, där det fattas 2 i personalen. 5:45-16:15 i barngrupp är fina fisken det :S 
men en lite vila nu, så är man fit for fight sen ;) 

hare bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar