fredag 18 oktober 2013

lurad!

h: vill du ha din present nu?
m: varför då? jag fyller ju inte förrän på söndag.
h: jamen jag jobbar ju och sen ska jag ner och stycka i helgen.
m: jamen på lördag kväll då?
h: tänkte om du vill byta den...

då fattade jag direkt att det var en houdinitröja, eftersom jag köpte en till honom när han fyllde år och gav han en liten pik om att jag också vill ha en. 

m: ja jag kan väl ta den nu då! :)

han hämtade paketet, som var rätt stort och vägde typ ingenting. 

m: fy fan, jag visste det!! du är så bekväm! 
h: jamen det beror ju på om färgen är rätt...

jag öppnade och hittade först bara en massa ihopknölat papper. rotade lite till och hittade tillslut denna:


m: gaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!

snacka om lurad!!! 

jag har ju velat fram och tillbaka om jag ska köpa en ipad, mest för att kunna ladda ner böcker på, men har som inte kunnat bestämma mig. trodde väl aldrig att jag skulle få en!!

tack! underbara, fina älskling för en fantastisk present, och kul att du kunde lura mig sådär :)

.:M:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar