lördag 14 december 2013

god morgon (mitt i dan)

igår efter stängning åkte vi ut till ope för att passa alfred och walter när föräldrarna drog på julbord. grabbarna bjöd på glögg och hembakta pepparkakor och lusseormar :)


sen visade affen hur man spelar minion, medan walter matade honom med chips.

- walter! chips!
-okej!


när knottarna lagt sig, dormade jag av på soffan och sov nästan två timmar. totalslut! jobbet tar ut sin rätt. 

kom hem strax före 24 och somnade typ 01. trodde inte jag skulle somna, med tanke på mina sovtimmar på soffan. men det var inga problem. 
hasse hade ställt kl på 7 i morse, vilket jag inte ens reagerade på. han drog till handsjön för att titta till skogen som fått sig en omgång av stormen, och jag vaknade 11.15. ja, jag måste vara trött!!

nu har jag förflyttat mig till soffan med min frukost, kollar på snöyran utanför och på super g på tv. 


ikväll ska hasse jobba, och jag ska passa frejsan, då pappan och saran ska på julbord. innan dess borde jag göra nåt vettigt, men jag funderar på att skita i det och bara slappa med en bok.

.:M:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar