måndag 7 april 2014

de e då själva faaan!

är det inte knän och axlar jag har ont i, så är det ryggen! jävla skit kropp!!! började känna av det lite grann förra veckan, men idag på gymmet gjorde det så satans ont. men det sket jag i och körde klart, vilket resulterade i att jag nu ligger insmord på en värmedyna. lär ju knappast hjälpa, men det är iaf skönt.

synd att man inte bara kan köpa reservdelar och byta, typ som på en bil. fan vilket dyrt liv jag skulle ha haft då :S

igår efter att hasse åkt på jobb, så kom evelina förbi. vi låg i varsitt hörn på soffan och mulade godis och pratade om en massa "skitviktiga" saker ;) skönt med lite tjejhäng på en söndagskväll ;)

nu ska jag fortsätta ligga i ryggläge och invänta en kopp kaffe. är man prinsessa så är man :)

.:M:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar