måndag 21 april 2014

vilket väder!!!

igår när vi kom hem åkte vi och tränade på en gång. kändes som att kroppen vägde 100 pannor, efter 2 dagars svullande. sen kom lisa till oss, vi lagade middag och surrade resten av kvällen.

i förmiddags efter frukost åkte jag till evelina och freja och hängde på hennes altan. annasara, vince, evalena, mattias och elise var också där. ungarna lekte och vi satt i solen och mös. helt sjukt varmt idag, och det ser ut som att det fortsätter...


hoppas, hoppas...!

nu ska jag invänta alex och sen ska vi dra och träna. hasse som gick på jobbet kl.14, tog en löprunda på förmiddan. han är så duktig och springer milen 3ggr/veckan. undrar om jag någonsin kommer dit??? just nu är det knäna som sätter stopp, men annars undrar jag om mitt psyke pallar en mil :S den som lever får se...


.:M:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar