onsdag 24 juni 2015

inget gummiband...

idag fick jag äääntligen komma till en sjukgymnast för min onda armbåge/underarm. i två månader har jag haft ont nu, och det tär kan jag säga. så sjukt tråkigt när man inte kan träna som man vill...

hade ställt in mig på att komma hem med ett gummiband som jag skulle töja i hela dagarna, fast jag egentligen bara ville ha ett piller som gjorde mig "frisk" på två minuter.

enligt sg så har jag en nerv som inte ligger som den ska, och som är irriterad. så nu ska jag (utan gummiband) göra en övning 2ggr/dag, sen ska jag dit igen v.28 och är det inte bättre då, då blir det amputation! nerå, men då får han väl hitta på nåt annat. men hur i hvete ska jag kunna fixa att göra hemmaövningar??? vet väl hur det där blir jag! been there, done that! åh jaaa, det är för mitt eget bästa, men ååååååhhh!!!!! sen fick jag bara träna ca 50% av mitt max, och det lär jag ju också faila på... meeen, i will give it a try!

annars då? jo hasse gick på semester nu i kväll, och det firar han med att..... åka hem å gosa med mig...? neh! fiska! han har gäddjävulen i sig tror jag ;) han har ju en hel vecka semester utan mig, så han lär nog bo på sjön. själv har jag 7 arbetsdagar kvar... känns som en evighet!

gör ju inget om vi kunde få lite bättre väder heller :(


hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar