torsdag 30 juni 2011

a.k.a annika sörenstam

ännu en underbar dag är till ända. jobbade till 12:45, sen tog vi båten till stan, hämtade lisa och e och guppade runt på storsjön och mös. sen avnjöt vi en middag och en iskall öl i solen på bishops uteservering, grymt härligt!

mätta och belåtna promenerade vi ner till badhusparken för en duell i minigolf (mitt förslag). redan efter 3:dje banan hade jag mitt första utbrott:

- JAG HAAAATAR MINIGOLF!!!!!!! jävla skitsport!!!
- å ändå skulle du spela?
- ja, men va faaan!

jaja...ska nog prova igen, tålamodsprövning har aldrig skadat mig. mer synd om dom i närheten =)


efter det tröståt jag en mjukglass (vilket jag ångrade efteråt) och sen guppade vi hem och tittade på ernst, då blev jag glad =)

i morron är det fredag och då väntar en morronjogg, stängning på jobbet och förhoppningsvis ett hyfsat väder.

tjong, tjing, solsting!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar