söndag 12 juni 2011

jaha!?

idag gick alla planer i stöpet, bara att dirigera om hjärnan. jag hade hoppats att smhi skulle ha fel om vädret, men det stämde faktiskt. av den anledningen hoppade vi båtturen idag, och tog bilen på en åktur i regnet. smög runt på rödön och sen frösön för att kolla in snygga kåkar. drog på coop och köpte sallad som avnjöts under uppehållsväder i badhusparken.


sen gnällde jag till mig en tårtbit och en kopp kaffe på tages =). var så sjuuukt sugen på en prinsesstårta, fast jag egentligen inte ens gillar tårta speciellt mycket. efteråt ångrade jag mig.

resten av dagen har spenderats hemma med lite tvättning och soffsoftning, perfekt regnunderhållning!
i kväll blir det "slimsmat" och hämnden med m.persbrandt

 - 10 dagar till stockholm =) -

.:M:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar