måndag 27 juni 2011

det här trodde jag aldrig!!!

alltså, satan i gatan vad jag gillar att springa!!! trodde A L D R I G att jag skulle säga det. jag springer och springer och får konstigt härliga kickar av det.

H E L T S J U K T ! ! !

i kväll sprang vi först 2 km i ett kör, sen lite ledtöjning och sen ytterligare 1,6 km löpning. det tar sig alltså =) i den här farten blir jag snart med på tjejmilen martina ;)

slutspurten på elljusspåret i aspås är en uppförsbacke på ca 3-400 m där vi gav det sista vi hade. känslan att sen få svettas som en gris genom alla porerna är fruktansvärt underbar! ni som känner mig nu tror säker att jag blivit tokig, och det har jag säkert blivit. men jag är så glad att jag kan säga att
jag L Ä N G T A R efter att få springa =)

.:M:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar