söndag 14 augusti 2011

här haglar inläggen...


ja men tyvärr så har jag inte så mycket att skriva om. jag lider bara av ångest över att inte kunna (få) träna, vilket jag aldrig trodde jag skulle göra, men så är det. 

mina underbara? utslag börjar i allafall att dämpa sig, i ansiktet är dom nog heeelt borta. tack för det!!! ja menar...det kan ju vara kul att gå utanför dörren utan att skrämma ihjäl folk, vilket jag hade gjort när det var som värst. men nu är det mest ben och rumpa som är prickiga, och vem fan ska se dom?! 

--------------------------

jo, vi såg en rätt rolig film igår kväll...  


gillar man adam sandler ska man absolut se den tycker jag...man fick sig några skratt =)


nu blir det den här filmen och sen bädden..




>tusen tack skatan och veronica för en mycket trevlig dag<


.:M:.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar