torsdag 18 augusti 2011

tungt!


hade verkligen sett fram emot min löprunda i elljusspåret idag, har ju inte tränat på nästan 2 veckor. snörade på mig skorna och dammade mot aspås i solskenet. efter ca 2 km känner jag att lungorna håller på att fisa ihop och benen kändes som betongkumpar. "skärp dig för helvete", tänkte jag och fortsatte. men efter 4 km gick det fan inte längre. fan vilken värdelös löprunda!!! var så förbannad när jag for hem! är det verkligen möjligt att kroppen kan sunka ihop så in i h*lvete efter bara 2 veckor??? jag hade ju sett fram emot att flyga fram i spåret, men icke! 

jaja, nya friska tag igen i morron... fick iaf världens underbaraste lilla middagsgäst när jag kom hem =)


jag och bejbin mumsade pasta och bacon och "resonerade" om livet ;)


.:M:.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar