måndag 26 september 2011

lycka!


vilken jävla dag!!! 11.30 rullade dom iväg med älsklingen till operation. var helt fruktansvärt att lämna honom, trots att jag visste att han var i goda händer. jag försökte fördriva dagen med träning och stadsvandring, men det gick väl sådär. 14.45 var jag tillbaka på avdelningen och fick vänta ytterligare några timmar innan dom kom tillbaka med honom. jag grät som ett barn när jag insåg att allt hade gått bra...älskade älskade älskling!!! pratade med läkaren nu i kväll och han var nöjd med resultatet, sen får vi väl veta ännu lite mer i morron efter ronden. bara att hålla tummarna på att resultatet håller i sig, och att han blir helt återställd.



i natt ska jag sova som en prinsessa (trots att jag E N D A S T bor på 3stjärnigt hotell) i min 80cm säng (som jag för övrigt höll på att ramla ur natten som va!!!).

T A C K alla underbara där hemma som tänker på oss och stöttar oss! jag älskar er!!!

och jag älskar dig hasse så mycket. du har varit, och ÄR så stark, och jag är så glad att få vara en del av ditt liv! en extra tanke skänker jag till dina underbara barn som sitter hemma och väntar på att få sin "friska" pappa tillbaka. jag tycker så sjukt mycket om er!!! <3


.:M:.




5 kommentarer:

  1. får jag fråga vad han har opererat?! Ullis

    SvaraRadera
  2. Vilket fint inlägg Malin!
    Jag hoppas och håller tummarna med
    på att allt gått bra! Men lite
    nyfiken blir man på vad han råkat ut för.
    Inget allvarligt hoppas jag!

    KRAM TILL ER!

    SvaraRadera
  3. Han har något som kallas för trigeminusneuralgi. Väldigt enkelt förklarat så är det en stor ven som legat och tryckt på en nerv inne i hjärnan, vilket har orsakat en fruktansvärd smärta i ansiktet. Han har haft det i 4 år och varit tungt medicinerad, men nu fick han äntligen göra operationen och den gick bra =)

    SvaraRadera
  4. Ojsan, där ser man. Men gud vad skönt att han fått denna operation nu och jag hoppas att han ska slippa smärtan! Umeå kan!!!! Hoppas han kryar på sig snabbt!

    Kram igen!

    SvaraRadera
  5. Så skönt att allt gick bra!! Hälsa att han ska krya på sig från oss!

    Kram från Hanna å Ante!!! Muss <3

    SvaraRadera