måndag 5 september 2011

mitt lilla gryn!


igår hade jag som sagt en lite sovgäst i form av frejsan. hon somnade snabbt, men vaknade flera gånger och var lite ledsen. tillslut insåg jag att hon hade feber (smartass), så hon fick lite alvedon och vatten och sen somnade hon. med armen om min hals. underbara, underbara unge!!! jag har inte sovit många minuter i natt (hon har legat under huden på mig OCH snodde min nussekudde!), men det var värt all ickesömn som kan tänkas för hon är det sötaste jag vet <3


tittar på "pippin"

freja fick vara hemma från förskolan med mamman idag, och jag åkte på jobbet och gjorde mina 8.5 timmar. sen blev det raka spåret till aspås för en löprunda i regnet och sen avslutade jag kvällen hos evelina med kaffe, idol och hollywoodfruarna.

rafflande blogg det här...!?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar