tisdag 27 september 2011

slut i luvan!


ja, då har den här dagen gått också. har varit hos hasse hela dagen, förutom några vändor för att leta nåt vettigt att äta. gick tyvärr inge bra. hotellrestaurangen hade äckelmat och likaså sjukuset. vart faaan är min spagetti och köttfärssås??? serveras det inte sånt i umeå? blev en filtallrik till frulle, en sketen billys panpizza till lunch och en risifrutti till middag. weeeeiiii!? näe, i morron måste jag nog försöka hitta en matbutik och sladda ihop en egen måltid. men...det är inte mig det är mest plågsamt för. hasse har levt på dropp och kräkits en hel del idag, lillplutten! och han har flyttats från IVA till ett "vanligt" rum som han delar med en liten krumelur, som hade ännu mer krumeluriga föräldrar. när dom hade varit hos honom i typ 3 minuter, ville jag bara skrika åt dom att dra åt hvete. hasse hade precis lyckats somna efter alla uppstötningar, när dom höjer volymen på tv:n, pratar högt och ljudligt i munnen på varann och pappan står upp vid sängkanten och stampar febrilt med foten. vad fan ere frågan om??? har ni ingen som helst social kompetens??? folk ligger ju nyopererade här och mår skit!!! som tur var lyckades jag endast tänka dessa tankar, och dom stannade inte allt för länge, men jag bävar för den stackars grabben i morron när han kommer tillbaka från sin operation. dom lär väl prata ihjäl honom. 

by the way...någon i rummet intill här verkar fått i sig lite för mycket. han sjunger "jag vill vara din margareta" för fulla spett! trodde det skulle vara lugnt på ett patienthotell. O C H jag ramlade nästa ur sängen även i natt. sista gången jag bor på ett *** hotell.

öronproppar i och god natt!


.:M:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar