onsdag 21 december 2011

helt jävla amazing!!!


efter att ha gått sjuhundra vändor, fram och tillbaka på stan, i hopp om att hitta nåt att ha på mig på jul/nyår, gav jag upp. hade siktat in mig på att gå klädd i min onepiece båda helgerna. men...så tänkte jag, att jag kan väl gå in på bikbok då ("satans fjortisbutik där man ska vara anorektisk för att kunna ha kläderna-affär") trots skitutbudet. 

plötsligt hänger den där!!! klänningen! malin+klänning = i dont think so! men jooo! det var min klänning. kollade priset, 350:- fick lite ont i magen att jag skulle lägga ut dom pengarna för en klänning, men ja ja. går till kassan och ska betala, och expediten säger: 
- då blir det 175 kronor

men herreguuud! det blev en liten lyckodag ändå tillslut :)



.:M:.

1 kommentar:

  1. Vad kul att du hitta en klänning
    och att priset blev så billigt! =)
    Ibland ska man ha tur!

    SvaraRadera