tisdag 6 december 2011

nu blommar löken!


ja, kan man plocka jordgubbar och skörda morötter i slutet på november, kan jag gå och lägga mig 20.30. så är det! 

igår somnade jag på soffan runt 18 och sov till halv 8. vinglade i väg till sängen och blev väckt 20.30 av hasse som ville ha kaffesällskap. pallrade mig upp, men var totalt slutkörd!!! jag begriper inte vad det är. var iaf uppe till typ halv 12, sen var det godnatt igen.

kan vara att det är VÄLDIGT mycket på jobbet just nu, och att jag sliter med en fruktansvärd klåda i gommen och i vänster öra (framför allt på natten). hasse säger att jag typ ligger och "kliar" gommen på nätterna med tungan. kanske borde uppsöka en läkare då detta pågått i flera månader. men man drar sig ju för att gå dit, för man vet ju vad man får för svar. ta en alvedon! idioter!

under dagen idag har jag ändå varit rätt pigg, men nu känner jag att tröttheten kommer smygande. ska åtminstone prova att hålla mig vaken över desperate housewives.


natta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar