söndag 23 mars 2014

påklätt!

mitt stora problemområde är, likt många andra, min mage. nu har jag som sagt lagt om kosten lite, mer protein, mindre kolhydrater och fett och tränat 5-6 gånger i veckan sen strax före jul. tänker inte skrämma folk och lägga ut nån före bild och inte något avklätt (vilket gör att ni inte kan förstå mina framsteg), men jag ser iaf skillnad. magen är inte lika putig och fläsket runt naveln börjar så sakteliga trollas bort ;)


jag ser oxå nu att röven har en jävla resa kvar!! men det är klart... det tar ett tag att lyfta ett ton med bulldeg ;)

det jag är mest stolt över är, att jag fortsätter att hålla i träningen och att jag fortfarande tycker att det är jävligt kul! ser även fram emot att komma ut i elljusspåret framåt våren.

nu blir det slapp resten av dagen.

.:M:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar