söndag 2 mars 2014

söndag!

vaknade tidigt, men somnade om till ljudet av vasaloppet. sen blev det frulle, frisering av man, kolla målgång på vasaloppet, träna och duscha. 

nu har jag svingat ihop en chili, och ska utfodra darlingen innan han drar på jobb.


tror chili är min paradrätt...enlingt mig själv iallafall ;)


just ja.... lillfisan tappade ju sin första tand häromdagen. fick det här fina mms:et då:


mallig ;)

sen är hon ju så rolig... hon fick en guldpeng av tandfen, och igår tog hon med sig den på stan för att köpa en godisbit. då lät det såhär:

freja: jag är bajsnödig!

jag till eve: har du nån peng, annars har jag.

freja: men jag har ju en peng!

jag: men du ska väl inte använda den för att gå å skita! 

lillakruttan tänkte offra godiset för en tarmtömning! gulliga unge :)


.:M:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar