torsdag 19 juni 2014

avsked!

skitvädret fortsätter... fattar inte ens att vi blir brydd. vart bor vi? jo, i fjällvärlden i norr. dömt att misslyckas. och som grädde på moset har jag haft en skitdag. sovit dåligt (värk i knän), sliten, stressad fast jag inte är stressad och sen kom en av "mina" älskade ungar och gav mig en avskedskram. hon tog sommarlov och sen bär det av till skolan i höst. mamman grät, och jag grät. kommer att sakna mina krokodiler enormt. dom har varit en fantastisk barngrupp, fina och empatiska. har ju haft dom i 4-5 år, varje dag, så självklart sätter dom spår i hjärtat. älskade ungar!!!

nu är det långhelg igen, och i morgon är det midsommar. den kommer att spenderas på gymet, och sen kommer bror och sara hit och äter med oss på kvällen. och på midsommardagen bär det av mot häggenås och bilbingo. 200.000 står på spel, man kan ju alltid hoppas :)

när flera stycken firar att de gått på semester, "firar" jag att jag har tre veckor kvar att jobba och tittar på s.o.s för femtielfte gången :S 


jag e inte bitter... ;)


.:M:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar