fredag 30 oktober 2015

painting skills och ett dilemma...

i morse när jag kom på jobbet hade a & m bestämt att jag skulle få äran att måla våra fula skärmväggar i matrummet. eftersom skärmväggarna är fyra till antalet, hade de oxå bestämt att temat var de fyra årstiderna. man blir ju glad när man slipper tänka själv, eller hur :) jag besitter ju inga våldsamma skills när det gäller målning, men det är helt på barnens nivå. så idag, tog jag mig så lägligt an, hösten.


ser nu att jag glömt att måla knoppen på paraplyet... jaja... ingen picasso, men det duger åt oss. citat barn 2år: malin måla...måla fint :)

nu till dilemmat...

hasse är blodgivare och jag gillar att tatuera mig. vi har varit osäkra på om det drabbar han och hans blodgivning när jag gör mina tattoos, så igår när han var där så frågade han. svaret var inte riktigt det jag hade tänkt mig... när jag tatuerar mig får inte hasse lämna blod på 1år!!! så nu är ju frågan hur man gör. jag förstår ju att det han gör för mänskligheten är sjukt viktigt, men är man en tatueringsmänniska så förstår man det ur min synvinkel oxå. riktigt jävla i-landsproblem! men det kan ju sluta med separation om vi inte hittar en lösning på det här. vi måste ha familjemöte!!!

#vemhardombästavärderingarna?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar